51 - Alışveriş yapmak





Kütüphaneye gitmek istiyorum.
도서관에 가고 싶어요.
doseokwahne ka-go shipeoyo.

Kitapçıya gitmek istiyorum.
서점에 가고 싶어요.
seojeome ka-go shipeoyo.

Gazete satıcısına gitmek istiyorum.
신문가판대에 가고 싶어요.
shin-munkapandae-ye ka-go shipeoyo.


Bir kitap kiralamak istiyorum.
책을 빌리고 싶어요.
chae-geul billigo shipeoyo.

Bir kitap satın almak istiyorum.
책을 사고 싶어요.
chae-geul sa-go shipeoyo.

Bir gazete satın almak istiyorum.
신문을 사고 싶어요.
shin-muneul sa-go shipeoyo.

 
Bir kitap kiralamak için kütüphaneye gitmek istiyorum.
도서관에 가서 책을 빌리고 싶어요.
doseokwahne kaseo chae-geul billigo shipeoyo.

Bir kitap satın almak için kitapçıya gitmek istiyorum.
서점에 가서 책을 사고 싶어요.
seojeome kaseo chae-geul sa-go shipeoyo.

Bir gazete satın almak için gazeteciye gitmek istiyorum.
신문가판대에 가서 신문을 사고 싶어요.
shin-munkapandae-ye kaseo shin-muneul sa-go shipeoyo.

 
Gözlükçüye gitmek istiyorum
안경점에 가고 싶어요.
ankyeongjeome ka-go shipeoyo.

Markete gitmek istiyorum.
슈퍼마켓에 가고 싶어요.
syupeoma-gese ka-go shipeoyo.

Fırına gitmek istiyorum.
제과점에 가고 싶어요.
jekwah-jeome ka-go shipeoyo.

 
Bir gözlük satın almak istiyorum.
안경을 사고 싶어요.
ankyeongeul sa-go shipeoyo.

Meyve ve sebze satın almak istiyorum.
과일과 야채를 사고 싶어요.
kwahil-kwah yachaereul sa-go shipeoyo.

Sandviç ekmeği ve ekmek satın almak istiyorum.
디너롤과 빵을 사고 싶어요.
dineorol-kwah ppangeul sa-go shipeoyo.

 
Gözlük almak için gözlükçüye gitmek istiyorum.
안경점에 가서 안경을 사고 싶어요.
ankyeongjeome kaseo ankyeongeul sa-go shipeoyo.

Meyve ve sebze satın almak için markete gitmek istiyorum.
슈퍼마켓에 가서 과일과 야채를 사고 싶어요.
syupeoma-gese kaseo kwahil-kwah yachaereul sa-go shipeoyo.

Sandviç ekmeği ve ekmek satın almak için fırına gitmek istiyorum.
제과점에 가서 디너롤과 빵을 사고 싶어요.
jekwah-jeome kaseo dineorol-kwah ppangeul sa-go shipeoyo.

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korece Sesli harfler

Korecede Kelimeler Nasıl Yazılmalı?