38 - Takside














Lütfen bir taksi çağırınız.
택시 좀 불러 주세요.
taekshi jom bu-lleo juseyo.

Tren istasyonuna kadarki ücret ne kadar?
기차역까지 얼마예요?
gichayeokkkaji eolmayeyo?

Havalimanına kadarki ücret ne kadar?
공항까지 얼마예요?
kong-hangkkaji eolmayeyo?

 
Lütfen dümdüz.
앞에서 직진 하세요.
apeseo jikjin haseyo.

Lütfen burdan sağa.
여기서 우회전 하세요.
yeo-giseo uhweh-jeon haseyo.

Lütfen orada köşeden sola.
코너에서 좌회전 하세요.
koneo-yeseo jwahhweh-jeon haseyo.

 
Acelem var.
저는 바빠요.
jeoneun bappayo.

Vaktim var.
저는 시간이 있어요.
jeoneun shi-gani isseoyo.

Lütfen daha yavaş gidiniz.
천천히 운전하세요.
cheon-cheonhi unjeonhaseyo.

 
Lütfen burada durunuz.
여기서 세워 주세요.
yeo-giseo sewo juseyo.

Lütfen bir dakika bekleyiniz.
잠깐만 기다려 주세요.
jamkkan-man gidaryeo juseyo.

Hemen geliyorum.
금방 돌아 올께요.
keumbang do-ra ol-kkeyo.

 
Lütfen bana bir makbuz veriniz.
영수증 좀 주세요.
yeongsujeung jom juseyo.

Bozuk param yok.
잔돈이 없어요.
jandoni eop-seoyo.

Böyle tamam, üstü sizde kalsın.
괜찮아요, 잔돈은 가지세요.
kwaehn-chanhayo, jandoneun gajiseyo.

 
Beni bu adrese götürünüz.
이 주소로 데려다 주세요.
i jusoro deryeoda juseyo.

Beni otelime götürünüz.
제 호텔로 데려다 주세요.
je hotello deryeoda juseyo.

Beni plaja götürünüz.
해변으로 데려다 주세요.
haebyeoneuro deryeoda juseyo.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korece Sesli harfler

Korecede Kelimeler Nasıl Yazılmalı?