20 - Kısa Sohbet 1








Kısa sohbet 1


























Rahatınıza bakın!





Kendinizi evinizde gibi hissedin!





Ne içmek istersiniz?









Müzik sever misiniz?





Klasik müzik severim.





CD’lerim burada.









Bir Müzik aleti çalıyor musunuz?





Gitarım burada.





Şarkı söylemeyi sever misiniz?









Çocuklarınız var mı?





Köpeğiniz var mı?





Kediniz var mı?









Kitaplarım burada.





Şu sıralar bu kitabı okuyorum.





Ne okumayı seviyorsunuz?









Konsere gitmeyi sever misiniz?





Tiyatroya gitmeyi sever misiniz?





Operaya gitmeyi sever misiniz?
















Yorumlar

  1. merhaba ben sitenizi büyük bir zevkle takip ediyorum bu sesli dersleri mp3 me yükleyip baska zamanlardada dinlemek istiyorum acaba bu mümkün mü ?mümkünse nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba kadriye :D teşekküer ederim mp3 leride hemen ekliyorum indirip dinleyebilirsiniz:D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korece Sesli harfler

Korecede Kelimeler Nasıl Yazılmalı?