Ders 7-8-9-10-11-12-13-14-15-16 ve 17 : ALIŞTIRMA






Ders7:ŞİMDİKİ ZAMAN SON EKİ





şuan eve gidiyorum.


yemek yiyorum.


bugün çalışıyorum.


bira içiyorum.


seni görüyorum.





Ders 8:ŞİMDİKİ ZAMAN SORU EKİ





gidiyor musunuz?


onlar konsere gidiyorlar mı?


uyuyor musun?


nereye geliyorsunuz?


bira içiyor musunuz?





Ders 9: DİYALOG İÇİN  GEREKLI…1





adınız ne?


benim adım derya.


benim adım seda.


adınız ne?(saygılı)


ben öğrenciyim.


Ders 10:ŞİMDİKİ ZAMAN OLUMSUZ





çocuk yemek yemiyor.


bugün çalışmıyorum.


ben doktora gitmiyorum.


şimdi uyumuyorum.


sevgilim gelmiyor musun?





Ders 11: SORU ZAMİRİ





Ne zaman geliyorsunuz?


nerdesin?


kimsiniz?


neden?


ne kadar?





Ders 12:GÜNLER-AYLAR-MEVSİMLER





bugün çarşamba.


yarın perşembe.


temmuz


eylül


ocak


mart


kış


yaz





Ders 13:GELECEK ZAMAN SON EKİ





yarın geleceğim.


okula geleceğim.


uyuyacağım.


bugün yapacağım.


kola içeceğim.





Diyalog için gerekli 2-3-4





evet


alo!


hoş geldiniz.


kapı


telefon


yatak


bilgisayar


elbise


pantalon


ayakkabı


etek





Ders 16: SAYILAR





korece sayi sistemiyle yazilacak


25-스물 다섯


30


33


64


21


8


13


105


çince sayi sistemyle yazilacak


85-팔십 오


63


17


22


18


10


157


888


2


29


48






- bazi bilgiler-


bira-맥주 


konser-콘서트


cocuk-아이














2AM - Like an Idiot

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korece Sesli harfler

Korecede Kelimeler Nasıl Yazılmalı?