Ders 7-8-9-10-11-12-13-14-15-16 ve 17 : ALIŞTIRMA CEVAPLARI CEVAPLARI




Ders7:ŞİMDİKİ ZAMAN SON EKİ





şuan eve gidiyorum.지금 집에 갑니다.(basina 나는 ekleyebilirsiniz)





yemek yiyorum.먹습니다.





bugün çalışıyorum.오늘 일합니다.





bira içiyorum.맥주 마십니다.





seni görüyorum.니가(너를) 봅니다.











Ders 8:ŞİMDİKİ ZAMAN SORU EKİ





gidiyor musunuz? 갑니까?





onlar konsere gidiyorlar mı? 그 사람들 콘서트에 갑니까?





uyuyor musun? 잡니까?





nereye geliyorsunuz? 어디에 옵니까?





bira içiyor musunuz? 맥주 마십니까?














Ders 9: DİYALOG İÇİN  GEREKLI…1





adınız ne? 이름이 무엇입니까?





benim adım derya. 제 이름은 델야입니다.





benim adım seda. 제 이름은 세다입니다.





adınız ne?(saygılı) 성함이 어떻게 되십니까?





ben öğrenciyim.저는 학생입니다.








Ders 10:ŞİMDİKİ ZAMAN OLUMSUZ





çocuk yemek yemiyor.아이는 안 먹습니다.





bugün çalışmıyorum.오늘 안 일합니다.





ben doktora gitmiyorum.저는 의사에 안 갑니다.





şimdi uyumuyorum.지금 안 잡니다.





sevgilim gelmiyor musun?애인 안 옵니까?











Ders 11: SORU ZAMİRİ





Ne zaman geliyorsunuz?언제 옵니까?





nerdesin?어디에 있습니까?





kimsiniz?누구입니까?





neden?왜





ne kadar? 얼마?











Ders 12:GÜNLER-AYLAR-MEVSİMLER





bugün çarşamba.오늘 수요일입니다.





yarın perşembe.내일 목요일입니다.





temmuz 칠월





eylül 구월





ocak 일월





mart 삼월





kış 겨울





yaz 여름











Ders 13:GELECEK ZAMAN SON EKİ





yarın geleceğim.내일 올 겁니다.





okula geleceğim.학교에 올 겁니다.





uyuyacağım.잘 겁니다.





bugün yapacağım.오늘 할 겁니다.





kola içeceğim.콜라 마실 겁니다.











Diyalog için gerekli 2-3-4





evet 네





alo!여보세요!





hoş geldiniz.어서 오세요





kapı 문





telefon 전화기





yatak침대





bilgisayar컴퓨터





elbise드레스





pantalon바지





ayakkabı신발





etek 치마











Ders 16: SAYILAR





korece sayi sistemiyle yazilacak


25-스물 다섯


30-서른


33-서른셋


64-예손넷


21-스물하나


8-여덟


13-열셋


105-백다섯


çince sayi sistemyle yazilacak


85-팔십 오


63-육십 삼


17-십칠


22-이십이


18-십팔


10-십


157-백오십칠


888-팔백팔십팔


2-이


29-이십구


48-사십팔








- bazi bilgiler-


bira-맥주 


konser-콘서트


cocuk-아이



















OST Winter Sonata - Ryu - My Memory


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korece Sesli harfler

Korecede Kelimeler Nasıl Yazılmalı?